Ballerinas

I somras köpte Henriks mamma ett par ballerinas åt mig (som jag själv valde, obs obs). Väldigt söta, lite gammeldags rosa i färgen, läder. I affären testade jag en sko som många uppenbarligen hade testat, eftersom den inte klämde eller skavde eller dylikt. Jag har använt mina två gånger. Bägge gångerna fick jag gå ner till apoteket, köpa compeed av två olika sorter och plåstra fötterna runtom. Dyrt att använda ett par skor som kostar mig 100 kronor per gång kan jag tycka.

Någon som har bra tips på hur man kan mjuka upp lädret? Jag vill ju väldigt gärna använda dem utan att behöva skava sönder mina arma fötter!






Kommentarer
Postat av: Annina

Jag vet inte hur man mjukar upp lädret men kan du inte köpa compeed och sätta på de ställen på foten du brukar få sår och sen bara gå in dom?



Puss

2010-08-24 @ 22:51:25
URL: http://anninae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0