Förbaskade internet.

Känns så fult att svära hela tiden, så jag använder mig av en lite mildare variant i rubriken. Internetet (internätet?) har bestämt sig för att inte fungera som det skall. Plötsligt lägger det bara av. Typ mitt i ett blogginlägg eller mitt i mitt spel (på facebook... jag spelar spel på facebook... jag vet... tönt) eller mitt i min genomgång av olika bloggar. Hur skall jag veta vad alla har hittat på idag om internet bara bråkar? Bah. Tänk så mycket lättare det var när man inte var beroende av det här nätet med alla möjligheter i världen. Då behövde man ju inte bli så här irriterad.

Annars då? Jag kom hem efter jobbet, trött som en gnu efter att ha sovit en förfärlig sömn i natt, åt lite mat och fick huvudvärk. Fina fisken. Lade mig under en filt i soffan och slumrade till en stund. Vaknade och hade mer ont i huvudet. Oh yeah. Undrar om det är något mer än den här bedrövliga hostan (nej, den har fortfarande inte släppt taget om mina lungor) som ligger på lur i min kropp. En av mina kollegor ringde till jobbet i morse och var alldeles dundermegabrak förkyld. Min andra kollega jag jobbar med i samma rum har varit väldigt förkyld hela förra veckan. Jag har hostat. Vi vistas alla i samma utrymme, vi andas in samma luft, samma bakterier... Uäh. Jag kan bara hoppas att det här blir bättre snart. Jag vill ju så gärna må bra och kunna börja träna igen.

Sicket klagoinlägg. Nåja, det blir säkert bättre nästa gång.

Tjing tjong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0