Jag förstår absolut ingenting.

Vi får väl se hur det här kommer att gå. Jag hittar inget, jag förstår inget och allt ser ut som skit. Men det kanske ger sig om ett tag. Får väl testa mig fram om inte annat.

Eftersom jag är tillbaka på jobbet efter två veckors ledighet är jag trött som en gnu. Inte som vilken gnu som helst, utan den mest trötta av dem alla. Två veckors ledighet tänker ni, pff, det är väl ingenting. Nej, jag håller med. Jag hade gärna haft två veckor till. Men ni skulle bara veta hur snabbt det går att vända på ett dygn. Alltså bildligt talat. Gå och lägga sig sent, gå upp sent osv. Tänk er tonåring, så fattar ni säkert.

Trötthet är inget att leka med och därför ska jag lägga mig i sängen med en bok. Läser Nora Roberts - Mördande hetta för tillfället. Oj, det låter som en djup och lärorik bok, kanske ni tänker. Ni har fel. Den är lättläst, kräver inte mycket hjärnkapacitet och har en precis lagom dos av spänning och tantsnusk för att jag ska känna mig till freds (jag är en simpel typ). Mördande hetta, ni hör ju själva, bara rubriken säger vilken fantastisk bok det är. Kan varmt rekommendera hennes böcker till er som gillar att läsa romaner.

Nu ropar sängen mitt namn. Om någon högre makt tillåter, kanske jag i natt kan få sova utan att min katt går bärsärkargång i lägenheten. Snälla.

Gonatt och på återseende!

Så söt när han sover, det lilla odjuret.
(det här är väl också ett sätt att sova...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0