Måndag igen.

Det känns onekligen lite konstigt att sitta hemma i soffan när klockan är 09.30. Ja, jag brukar ju vara på jobbet den här tiden. Men nu är hösten här och det innebär att studierna drar igång igen. På onsdag närmare bestämt. Det känns konstigt. Extra konstigt för att jag hela våren var lika aktiv som en slemmig manet när det kom till skolarbetetet. Jag tror att man skall vara pigg och glad nu efter sommaren, men det kan ju diskuteras. Jag har iaf bestämt att jag skall orka lite bättre den här hösten. Försöka hitta ljuspunkter i vardagen. Måste komma på vad jag skall skriva mitt examensarbete om också... Pjuh.

Nu ska jag ringa runt till diverse ställen. Tandläkaren, föräkringsbolaget, polisen, ett annat försäkringsbolag... Suck. Sa någon telefonkö?

Ha en fin måndag gott folk, nu ska jag dricka kaffe med sugrör.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Du har söt katt, den e så vit och fin :)

2010-08-30 @ 16:45:47
URL: http://muintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0