Vad skall jag ta mig till nu?

Alltså... Detta är inte okej. Absolut inte okej. Det är så lite okej det kan bli.

Jag har precis sett det sista avsnittet av One tree hill, säsong 7. Jag tänker inte avslöja vad som händer, men som ni förstår är det något som gärna inte skulle ha varit i sista avsnittet. NÄR kommer nästa säsong??? Jag vill ha den nu. NU. Ge mig. När jag fastnar i en serie, ja då fastnar jag rejält. Här snackar vi timme efter timme efter timme där jag med rektangelformade ögon stirrar på skärmen. Dag ut och dag in tills serien är slut. Sedan sörjer jag i en dag eller två och återhämtar mig sedan genom att hitta en ny serie att fastna i. Yes. Crazy lady.

Förbannat också. Jag vill verkligen se säsong 8 nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0