Beatiful blogger award.



Jihoo, jag fick ett pris :) Lotte gav mig denna award för att jag har en söt och knäpp katt. Haha, kan inte annat än hålla med. Han borde få pris för att han är så söt och kan komma undan med vad som helst. Tack Lotte!

När man fått denna award så ska man kopiera och klistra in bilden, länka till den som nominerat en, berätta sju saker om sig själv, och sist nominera sju andra som man tycker förtjänar awarden.

Sju saker om mig nu då:

1. Jag hatar persilja, mest av allt i hela världen tror jag.
2. Jag älskar vitkål.
3. Jag tycker det är sjukt jobbigt att duscha. Bara tanken för mig att sucka högt.
4. När jag var 15 stod jag på fel plats vid fel tillfälle och råkade få en tjock planka uppslagen i ansiktet, min näsa krossades.
5. Jag har hostat sönder två revben.
6. Jag älskar att ge bort presenter.
7. Jag är sämst på att somna. Borde verkligen gå en kurs eller något.

Här kommer de jag nominerar:

1. Pernilla - för att hon har världens gulligaste katter och en hund med de största öronen.
2. Elinor - som har den sötaste lilla dottern man kan tänka sig och såklart blir nominerad.
3. Josephine - som snart ska bli mamma för första gången och som är bäst på att uppdatera sin blogg med fina inlägg.
4. Mille - för att hon har en dotter med de vackraste ögonen och de längsta ögonfransarna.
5. Nina - såklart, du är ju mitt hjärtegryn.
6. Spiderchick - för att hon har de mest roande blogginläggen som får mig att skratta högt.
7. Aily - för att fler killar borde blogga och för att jag precis upptäckt denna. Och för att du har det bästa smeknamnet som jag aldrig kommer att sluta säga, Aily :)

Såja, er tur!

Kommentarer
Postat av: Annina

All kärlek till dig mitt gullefjun.

2010-12-25 @ 16:13:34
URL: http://anninae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0