En dagens.

Dagens humör: Väldigt tillfreds och mätt.

Dagens hälsocheck: Dagen började med en täppt näsborre, nu känns det bättre.

Dagens borde: Jag borde träna alla dagar, men det gör jag ingen dag.

Dagens outfit: Mysbrallor och linne.

Dagens planer: Eftersom dagen redan hunnit ganska långt kan jag i stället berätta att jag har vaknat, ätit frukost, varit på jobbet, ätit sen lunch/tidig middag, gjort deg till lussebullar o nu soffläge.

Dagens fundering:
Varför måste det vara så kallt?

Dagens beroende: Julmust. Nygårdas såklart.

Dagens längtan: Längtar efter vår julledighet.

Dagens lektyr: Allt om mat och någon ny bok från hyllan som jag ska ta mig an.


Jag har kopierat listan från Spiderchick. Hon är grymt roande för övrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0