94% av den svenska befolkningen röstade inte på SD. Tack och lov.

Jimmie Åkesson säger att han tror att Sverigedemokraterna har en stor chans till att bli ett av Sveriges största partier. Eehm... Jag skulle inte tro det, Jimmie. Må hända att nästan 6% av Sveriges befolkning röstade på Sverigedemokraterna (jag hoppas att minst 5,99% av de 6% valde fel lapp i vallokalen... sverigedemokraterna och socialdemokraterna ser ju trots allt ganska lika ut), men jag tror för allt i världen inte att SD kommer bli ett stort parti i Sverige. Jag vägrar tro på det. Aldrig i livet, så långt ner i skiten kommer det här landet inte att sjunka.

Alliansen vann, Fredrik Reinfelt förblir statsminister. Även om jag inte röstade på dem känner jag ändå att det är okej. Det gick bra för Miljöpartiet, det förvånar mig inte alls. SD fick nästan 6% röster och kommer därmed in i riksdagen... Tvi vale, det gör mig illamående. Vad hände Sverige? Nu kan man ju vända på steken och se att det faktiskt var 94% av Sveriges befolkning inte röstade på SD. Jag ser hellre på det så... 94% röstade inte på SD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0