Bokmässan

Igår var jag på Bokmässan, första gången sedan jag flyttade hit. Har jobbat de andra åren och inte haft möjlighet att gå. Finaste Louise gjorde mig sällskap och vi gick runt i flera timmar. Kom dit runt halv två, åkte därifrån halv sex. Och då hann vi inte ens se allt. Vissa avdelningar fick man välja bort. Håhå. Längtar redan till nästa års bokmässa.

Det här fick jag med mig hem (eller fick och fick...)


Schysst att han går på mina böcker. Det är inte okej.


6 st pocketböcker för 200 kr. Jiho!


2 inbunda böcker á 25 kr.


3 skrivböcker/anteckningsböcker/dagböcker för 50 kr


Skulle ta bild på tidningarna... Fnys.


4 st med historisk inriktning, 1 Vagabond, 1 Blossom och 1 blöblöblö... (dom tre sista var gratis, dom andra kostade 100 kr, för alla fyra alltså)

Mitt allra bästa köp kan jag inte visa eftersom det är en framtida julklapp.

Kommentarer
Postat av: Josephine

Herregud, abort för att det är flickor? Har vi förflyttats till Kina? Nog får man veta i Finland också, här i Kanada var vi ju till privat så där säger de nog iaf alltid..

Härliga och bra tidningar du inhandlat..blir ju riktigt sugen!! :)

p.s det är en liten tjej..

2010-09-27 @ 22:09:25
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0