Botox nästa?

I morse efter träningen (japp, ni läste rätt! läs igen om det kändes konstigt) konstaterade Annie som är några år yngre och fastare än mig att hon har små rynkor i pannan. Ehhm vad sa du att? Rynkor i ditt unga ansikte? Tror ni inte att jag var tvungen att titta liiite närmare på min egen panna då. Såklart jag gjorde det. Och vad tror ni inte att jag hittar?! Små rynkor. Många små rynkor. Jag läste någonstans för länge sedan att man efter att man fyllt 20 skall börja använda rynkkräm, i förebyggande syfte. Jag fyller 26 om drygt en månad och har fortfarande inte börjat använda rynkkräm... Houston, we have a problem. Alltså okej att det är fint att åldras naturligt och allt det där, men hallå, jag är 25. Det är ingen ålder då man ska se ålderstecken. Eller?

Hade jag varit Hollywood-fru hade jag ringt min privata BB (=BotoxButler, kom på det precis)


Danne? (bilden googlade jag fram)

Kommentarer
Postat av: jannike

tjocka människor har mindre rynkor (eftersom rynkorna töjs ut med allt fett), så en lösning är att äta upp sig. Det är kanske inte den bästa lösningen, men en lösning ändå :)

2010-09-13 @ 21:00:30
Postat av: Danne

Jo tack, jag e inte det minsta rynkig vare sig på magen, låren eller röven. Så det fenomenet är jag välbekant med :)

2010-09-13 @ 21:06:52
URL: http://missminttu.blogg.se/
Postat av: Josephine

haha..vilken skon bild :) Du ar inte ensam, int har jag borjat med nago cremer jag annu heller..vi e ju sadar unga o naturligt vackra, vart skulle det forsvinna? :)

2010-09-14 @ 15:08:32
URL: http://mumimtrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Lotte

Ja det var verkligen inte kul! Felet ligger i grannarnas kämppä, nånstans i deras kök eller sovrum. Elektrikern kommer på fredag för att reda ut exakt vad det beror på, men har tagit ut säkringen för de rummen hos grannarna nu så att vi kan leva tryggt här tills dess. Skrämmande sånt där!

2010-09-14 @ 20:38:05
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0