Den 7 september, redan.

Jag förstår inte vart tiden tar vägen, den flyger iväg. Var det inte sommar precis för en liten stund sedan? Solen skiner idag och även om det e varmt så e det ju inte sommarvärme. Hösten tränger sig igenom värmen. Jag har inget emot hösten, om den fortsätter vara så här fin. Med sol och krispigt väder. Men sa Sven, så brukar det ju inte vara i den här fantastiska staden. Sa någon regn? Sa någon storm? Sa någon kallt och regn och blåst samtidigt? Just det. Efter en så här härlig sommar kan jag aldrig tänka mig att moder natur kommer att bjuda på en solig höst. Man kan ju hoppas att jag har fel. Alltså verkligen verkligen hoppas på att jag har fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0