En grön katt.

Nu är han hemma igen min lilla Elvis. Han har kladdat med tassen i örat där han blev tatuerad... Grön färg i örat + vit katt = grönvit katt! Haha, vet inte om jag skall skratta eller gråta. Hoppas verkligen att färgen lossnar från pälsen. Det hade kanske inte varit så illa om det var lite grann, men en del av ansiktet e grönt, en av hans tassar e grön, han har fått grönt i svansen... Aliencat.

Annars verkar han må bra, även om han är något dåsig och seg. Han gick ur kattburen, kollade läget i sängen och ligger nu under sängen. Någon mat får jag inte ge honom förrän ikväll. Suck. Stackars Elvis.

Hoppas att han kryper fram snart.

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha det gjorde min förra hund också när hon vart tatuerad :D så jäkla snyggt, färgen gick bort så du behöver inte oroa dig :D haha men det tar lite tid!



Du får lägga upp en bild på honom :) han måste ju va ursöt ;) hihi



kram karm

2010-09-03 @ 15:22:29
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: annie

Stackars elvis...



=( du får ge honom lite oliver så blir han glad igen

2010-09-03 @ 16:33:50
Postat av: Lotte

Hehe, det låter lite sött :)



Jo, sprayet är faktiskt bra och doftar underbart! Alla deras produkter doftar bara såå härligt!

2010-09-03 @ 18:19:37
URL: http://chajanol.blogg.se/
Postat av: Annina

Bilder Danne, bilder!! :D

2010-09-03 @ 18:47:52
URL: http://anninae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0