En inte allt för angenäm söndag

Jag vaknade strax efter tio och kände ett otrevligt bultande i min skalle. Det berodde högst antagligen på att jag gick och lade mig klockan fyra på morgonnatten med ett antal shots i kroppen. Jag tog täcket med mig och lade mig i soffan, där jag fortfarande ligger kvar. Mitt huvud har bultat mer eller mindre fram till runt klockan 18. Illa gorilla. MEN så roligt jag hade igår. Vi började kvällen hos världens finaste Anna med goda tilltugg och gott att dricka. Kvällen fortsatte in till stan där vi gick till Valand. Väl inne på Valand dansade vi så svetten lackade. Så roligt har jag inte haft på länge. En fantastisk kväll som var värt allt bultande idag.

Nu har jag ätit godis, ostbågar och druckit coca cola. Som manna för själen. Ska fortsätta med mitt soffliggande nu. Hörs imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0