Har du Comviq Kompis, då är det okej att mobba.

Jag såg precis Comviqs reklam på tv. Skojar ni med mig? Någon som sett den?

Upprörd är vad jag blir när jag ser den. Okej, dom försöker säkert skoja till det och tycker att dom är svinroliga som har fått till en sådan rolig reklam... Undrar hur dom tänkte när dom bestämde sig för att göra en reklam där en stor grupp människor sjunger en mobbningsramsa för en stackars person. Typ, lalalalaa här sitter du ensam utan kompisar du ditt dumma helvete, som en drogad apa, alldeles alldeles ensam, tönt, dumhuvud, jäkla idiot nananananaa. Och så tar dom till slutknorren där de slänger den här ensamma typen i en stor kontainer med skräp. Oj så roligt? Jag skrattar så jag gråter. Not.

Jag förstår inte alls. Jag kanske är superkänslig och töntig, men jag tycker inte det är okej att visa en reklam på tv som går ut på mobbing. Man får inte mobba i skolan, man får inte mobba på arbetsplatser, men i reklam på tv är det okej? Comviq kompis, bah. Sämsta reklamen jag sett i hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Lotte

Har inte sett den, men den låter ju hemsk! Inte särskilt professionellt!



Oj då, men det blir nog bra ska du se! När han ser topsen kommer han att älska dig igen ;)

2010-09-03 @ 11:03:35
URL: http://chajanol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0