Hösten är här.

Jag tröttnade på att plugga efter ett tag idag och ville komma ut ur lägenheten. Den bästa fördelen med att jag körde Henrik o hans buddies i morse är ju såklart att jag har bilen. Jag åkte till Frölunda Torg. Jag strosade runt en stund, kollade i lite affärer, handlade lite mat och två basic tröjor på HM. Eller tröja är kanske fel ord, men jag vet inte vad det heter? Blus? Topp? I dunno. Just ja, ett naggellack och sprit för händerna köpte jag också. Haha.

Här är inköpen.


En blå, ribbad, väldigt basic tröja. Täcker rumpan nu när det blir kallt. 99 kronor, som hittat.


En "militärgrön", inte ribbad och med en ärm man kan rulla upp. Bilden gör inte färgen rättvisa, den är finare i verkligheten tycker jag. 149 kronor.


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

snyggt! :D



Nu är jag tillbaka i bloggvärlden med en snyggare och bättre fotoblogg! :D

Efter många många timmar slit så fick jag äntligen ut bloggen inatt! :D



/Tobias Martinsson - Photo Frame

2010-09-11 @ 10:26:20
URL: http://photoframe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0