It´s a sunny day

Jag började ett inlägg där jag skrev att solen skiner och att vädret är härligt. Några minuter in i inlägget går solen i moln. Bah. Jag hade planerat en promenad i det härliga, soliga höstvädret.

Vaknade första gången runt kl 7 i morse. En lördag? Skulle inte tro att jag går upp den tiden. Somnade om efter ett tag och vaknade 10.00. Nice. Precis det jag behövde.

Eftersom jag tappade suget på en promenad så vet jag inte vad jag ska göra. Henrik är och hjälper en kompis bygga något, vet inte exakt vad. Ikväll skall jag träffa ett gäng fantastiska brudar, det ska bli väldigt väldigt trevligt. Vi ska prata, äta och dricka. Jag längtar och har längtat hela veckan.

Frågan som består är, vad ska jag ha på mig ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0