Jag vill inte.

För ca 30 minuter sen när jag var på gymet sa jag att jag ska åka hem och städa. Jag hade verkligen bestämt mig eftersom det ser ut som vi kanske så småningom måste vara med i Rent hus. Nu när jag kommit hem och känner hur musklerna värker känner jag inte alls för det här städprojektet. Jag. Har. Ingen. Lust. Att. Städa. Men jag har ingen lust att se på skiten heller... Blöh. I-landsproblem.

Nej nu skärper du dig Danne, så här kan du inte hålla på. Tänk vad skönt att komma hem efter jobbet ikväll när det doftar gott och det ser fint ut. Och tänk vad skönt för Henrik att komma hem till en städad lägenhet efter ett dubbelpass på jobbet!

Okej då... Jag ska. Trots att mina muskler i armarna värker!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Duktigt! Jag hatar att städa...

fast man borde väl ta som vana att städa lite varje fredag, så blir det inte så mycket sen på en gång :)

2010-09-17 @ 20:24:16
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0