Lördag som känns som söndag.

Åååh... Hur irriterande är det inte att hela sidan bara stängs ner precis när jag skulle klicka på publicera? Fan också. Det var inte upphetsande jag hade åstadkommit, men det stör mig ändå.

Jag skrev iaf något i stil med att jag började morgonen med en rejäl frukost, stekt bacon och ägg. Känns bra att börja dagen med något riktigt flottigt. Jag skrev också att vi igår kväll var hemma hos våra bästaste grannar, där vi åt en väldigt god middag. Middagen bestod av grillade laxkotletter, kantarellrisotto och haricot verts. Fantastiskt gott! Jag gjorde risotton (andra gången i mitt liv jag gör risotto) och blev positivt överraskad, det blev sjukt gott. Måste göra det hemma nu när jag vet hur man går till väga.

Idag skall jag jobba på BK Häcken som spelar match mot AIK. Man kan ju bara hoppas att allt går bra och att det blir en bra match. Fick precic veta att vi skall grilla hamburgare. Haha, det kan bli hur spännande som helst. Nu ber jag bara till vädergudarna och hoppas att dom kan hålla regnet borta. Please. Jag har INGEN lust alls att stå uomhus i regnet i flera timmar, icke. Det kommer bara att resulterar i förkylning eller liknande. Snälla snälla snälla, inget regn tack.

Japp, det var vad jag har att bjuda på. Jisses så tråkigt.

Kommentarer
Postat av: Panini

Förskolan ligger i Askim. Ja det känns nervöst, har inte direkt någon erfarenhet så av förskolan. Men det ska nog gå bra hoppas jag :D



Såklart det inte kommer regna! Du behöver säkert inte ens ha på dig regnsäkra kläder.... ;P

2010-09-18 @ 12:10:03
URL: http://mrs-panini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0