Men hallå?

Här har man försökt träna för att kunna känna sig så där stark och pigg och energisk och allt annat man blir när man tränar... Men jag känner mig trött, jag har ont i halsen och jag känner mig definitivt inte energisk och stark. Okej, drygt en veckas träning kanske inte ger den effekt jag hoppas på, men något mer än ont i halsen hade jag ju velat ha. Träningsvärk har jag ju haft från och till, men det vill jag inte ha. Folk som säger "men guuuud det är ju sååå fantastiiiskt med träningsvärk, argh, då känns det att man lever och att man har gjort något...!!!" kan slänga sig i sjön tycker jag. Jag hatar träningsvärk. Träningsvärk är bland det värsta jag vet. Det gör ju ont! Bläh. Idag är ingen bra dag. Ont i kroppen, ont i halsen, trött i själen. Blöh.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0