Smidigt värre

Jag är sugen på att införskaffa mig ett par nya glasögon. Men vad jag inte är speciellt sugen på är att gå runt i massa affärer och prova glasögon. Snark liksom. Hur smidigt är det inte då att jag hittade ett ställe (finns säkert flera, men jag valde den första länken när jag googlade) där man kan välja bågar på nätet och sedan få hem dem i postlådan? Jag klickade hem några i onsdags kväll och fick dem idag! Spännande. Jag har 6 par jag ska kika på. Återkommer säkerligen med bilder så jag kan få hjälp att välja!


Kommentarer
Postat av: Louise

Vilket bra tips! Ska också beställa nya glasögon men bävar för allt letande efter de rätta bågarna. Är inne på favoptic nu och kikar. Ska nog låna hem några bågar jag med! Kram

2010-09-10 @ 14:30:21
Postat av: Josephine

Jag tycker att skaffa nya glasögon hör till de värsta jag vet..därför gick jag över till linser som sitter på 24/7 :)

2010-09-10 @ 15:14:45
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Elinor

Min kollega pratade om den tjänsten! Hur smidigt som helst ju!!



Det ska bli spännande att se bilder på vilka bågar du klickat hem! Så får du ha en liten omröstning ;) hihi



Tack, jo jag blev som vanligt väldigt nöjd. Dock är jag lite trött på det korta nu, men det växer så sakteliga.



Jodå, visst hoppas vi att jag snart får se mina fötter igen! haha.. Den 2 nov är det sagt. Så vi får se när det blir!



Kram kram



2010-09-10 @ 15:52:34
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0