Snippe snoppe.

Jag vet att ni säkert tröttnat på mig och min fluffiga katt vid det här laget, men jag måste ju berätta vad Elvis stygga matte har gjort idag. Jo så här är det... Jag tog med honom till veterinären för 40 minuter sedan. Han skall kastreras, id-tatueras i örat och vaccineras. Gudars, mitt hjärta värkte när jag lämnade honom där. Mjauade gjorde han förstås också när de gick iväg med honom... Han måste tycka att jag är den värsta människan på jorden som igår kväll tog bort hans mat och som idag lämnar honom hos massa främlingar som kommer att göra inte så gemytliga saker mot honom. Förlåt Elvis. Du får din favoritmat och godis när du kommer hem. Och tops, massa tops!

Nu skall jag och mitt dåliga samvete återgå till att göra något annat. Kanske plugga en stund för att koppla bort tankarna från kastrering?

Kommentarer
Postat av: Panini

Han kommer säkert inte ens märka nåt! Är ju så enkelt ingrepp på hanar ^^



Btw har jag inte fått träffa Elvis än!

2010-09-03 @ 10:48:39
Postat av: Danne

Vi kan ju hoppas det iaf, att han inte förstår vad som har hänt :)



Du e välkommen att hälsa på honom :) Kanske ska du o Emma slå ihop er och ta er hit och fika samt hälsa på honom (och MIG) någon dag?

2010-09-03 @ 11:25:00
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0