Som jag har längtat.

Äntligen, äntligen drar det igång. Jag har längtat som en liten tok. BIGGEST LOSER SVERIGE. Jihooo! Jag älskar den amerikanska versionen och har megalomaniska förväntningar inför den svenska versionen. USA är USA, så klart, men jag hoppas verkligen att det här blir bra. Dessa människor som tappat kontrollen när det gäller vikten och kosten, som får hjälp av professionella tränare. JAG mår bra från topp till tå när jag ser hur de kämpar, hur de går ner i vikt och hur de förändrar sina liv. Så många tårar jag har fällt när jag glott på Biggest Loser USA... Snyft.

Något av det bästa med den svenska versionen måste väl ändå vara att den manliga personliga tränaren har tränat Backstreet Boys! (jag älskar BSB) Eller?

Kommentarer
Postat av: Panini

Jag tyckte inte att den Svenska versionen var riktigt så bra som den Amerikanska, vart tog tävlingarna vägen?



DU får börja pussträna Elvis genast! Puss-bootcamp! Måste börja tidigt vet du, annars blir det inga pussar i framtiden ;)

2010-09-07 @ 09:07:03
URL: http://mrs-panini.blogspot.com/
Postat av: Josephine

Oj, hoppas de sänder den via webb tv också..den vill jag inte missa!!

2010-09-07 @ 15:51:00
URL: http://muintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0