Hjälp?

Jag är nyligen hemkommen från ett möte/lunchträff med min handledare. Vi har planerat inför de två projekt jag kommer att ingå i som hennes lärarkandidat (som någon på skolan sade)

Hur känner jag mig nu efter de här timmarna kanske ni undrar?

  1. Jag kommer sakta men säkert under de här fyra inkommande veckorna att förvandlas till eller iaf gå in i något zombie-liknande tillstånd. Utan tvekan.
  2. Antiken, realism, Pompeji, romantiken, Heliga Birgitta osv. osv. osv.... Say what now? Ingen sa till mig att jag skall komma ihåg saker?!?
  3. Lektionsplanering, uppgifter, övningar, förhör, examinationer, rollspel, SP, teater, BG, kulturhistoria, betyg, läroplan, kursplan, mål, syfte, var hur vad när varför, utvecklingsarbete, uppföljning, IUP, PIM... *fäller en tår*
  4. HUR F*N SKALL JAG NÅGONSIN KLARA ALLT DET HÄR?
  5. Det här kommer att gå bra. Det här kommer att gå bra. Det här kommer att gå bra. Det här kommer att gå bra. Det här kommer att gå bra. Jag kommer att överleva.
  6. ................................................................Hjälp mig?

Kommentarer
Postat av: Elinor

Haha ja Alice är ju bara för skön! Men du kanske är lite partisk nu, med praktik på angeredsgymnasiet ;) Men hon är riktigt jävla grym. Finlandssvensken? Hmm.. jag försöker komma på hur hon ser ut....



Ja, vi får hoppas att Jamilla åker ut idag i alla fall... För annars vill ja nog inte titta mer på idol.. hon e ju så jäkla omogen.



Kram kram!



2010-09-24 @ 19:12:15
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0