Vad fasen ska jag göra med det här håret?




Jag har som frisören säger, tunt, nordiskt hår. Många hårstrån, men mycket tunna. Min naturliga hårfärg påminner mycket om en råttas päls. Jag har för tillfället en mellanblond färg som under sommaren har blekts och blivit rödblond. Snyggt? Icke. Men mitt hår vill ju aldrig som jag vill. Vill jag ha det naturligt, det vill säga lockigt, så vill det inte locka sig ordentligt. Vill jag däremot blåsa det rakt så vill det absolut vara lockigt. VF som Spiderchick skulle ha sagt!

Kommentarer
Postat av: Josephine

Har du nångång testat på mörkare toner? Det är alltid roligt med omväxling.. ;)



Skulle däremot nog vara intressant och se hur en råttas päls ser ut :) Nej nej Danne, så illa tror jag inte det är! :)

2010-09-07 @ 15:52:05
URL: http://muintrolletjosephine.blogg.se/
Postat av: Panini

Finns bara en lösning. OFF WITH IT!



Hämta rakapparat å tjoff tjoff! ;)

2010-09-07 @ 17:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0