Cocktail.

Och då snackar vi inte någon cocktail av det roliga slaget, utan snarare en pillercocktail. Halleluja knäckebröd, tacka vet jag mina piller som hjälper mig mot alla mina besvär. De senasate morgnarna har jag känt mig som en åldring med massa sjukdomar, så många piller har det bjudits på här.

Se själva.


Från vänster: två omega3 kapslar, en allergitablett och så en värktablett. De två första tar jag för att det ska göra mig smart, för att jag ska få lyster i hyn och friskt hår osv. Den lilla i mitten slinker ner för att jag inte ska klia sönder mina ögon på dagarna och den klassiska värktabletten tog jag igår för att den förbannade visdomstanden tog till fula knep. Idag bytte jag ut värktabletten mot ytterligare allergimedicin, den här gången i vätskeform (droppar till ögonen, tro inte att jag tagit denna cocktail till en ny nivå)

Jaha, vad säger ni. Bara att tacka för sig och gå i förtidspension? Pillerkarta är nästa stora steg i mitt liv verkar det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0