Me time.

Jag vet inte hur det är med er andra där ute, men jag uppskattar att ha lite egen tid ibland. Missförstå mig inte, jag älskar min sambo och att umgås med honom, men ibland behöver jag verkligen lite egen tid. Jag brukar passa på när han har sina hemvärnsövningar, då kan jag sitta här i soffan och äta precis vad jag vill.

Idag har jag (och en som inkräktar lite grann på min egentid... ni vet vem) det såhär:


Brieost, kex, vindruvor och några nya inredningstidningar. Vad Elvis gör med mina vindruvor kan vi ju fråga oss...


Här tog jag den rackaren på bar gärning! He wants my grapes!


Köpte några inredningsmagasin (haha så töntigt det lät då), roliga att bläddra i och kanske hittar jag lite inspiration.

Tror jag ska äta ett till kex med ost nu. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: Lotte

Ja egentid är verkligen viktig!!

2011-04-03 @ 00:18:57
URL: http://kunterbunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0