Skärtorsdag.

Någonstans mellan tre och halv fyra i natt tyckte min katt att jag sovit alldeles tillräckligt. Efter det har jag inte sovit en blund. Det känns... sådär. Det var väl inte endast Elvis fel, jag kunde verkligen inte somna om. 05.20 orkade jag inte ligga kvar, så jag gick upp. Hur jag ska orka hela den här dagen kan man ju fråga sig, men det ska säkert gå bra. Idag kommer mamma och pappa hit! Det ska bli roligt att ha dom här över påsk.

Jag är för trött för att skriva något känner jag. Måste få i mig det sista kaffet, sen ska jag plocka upp Henriks mamma och min bror. Vi ska handla. Tidigt för att slippa allt annat folk som ska handla senare idag.

God morgon på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0