Söndagspromenix.

I söndags åkte jag, Henrik och min lillebror till Gunnebo slott (eller Gunnebo hus som vissa skulle säga) för att ta oss en trevlig promenad i solen. Kameran fick åka med.


Här började vi.


Här har ni slottet, eller huset. Jag tycker det är lite fint iaf.


De två musketörerna.


Ser ni? Det är vitsippor! Massor med vitsippor.


Fina vitsippor. Vår!


Bror och syster ser ni här. Hej hej.


Vi gick förbi ett stall. Där fanns det många fina hästar!


Hej hästen!


Här är en till. Dom hade det skönt i solen.


Vi kom tillbaka till slottet.


Vi hade med oss fika. Kaffe och köttbullemacka, nom nom. Observera gärna hur glad jag ser ut när Henrik tar kort på mig då jag äter.


Sen kom en and som gärna ville smaka på våra smörgåsar. Det fick han (eller hon?)


Sen åkte vi hit, till Rådasjön, som låg precis intill.


Det var fint. Jag hade kunnat tänka mig att bo sådär.

Sen åkte vi hem. Tack för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0