Trench med en tvist.



Jag gick igenom Åhléns påväg från jobbet igår (matsalen e i samma hus och man kan gå ut direkt på Åhléns herravdelning) och såg denna jacka i ögonvrån. Var tvungen att gå tillbaka och känna lite på den. Den e väldigt snygg när den hänger där. Vet inte hur den sitter på mig, men skulle den mot all förmodan se bra ut på så vet man aldrig vad som händer inom snar framtid... Jag tycker det e snyggt med trenchcoat, men jag känner mig inte riktigt bekväm i den klassiska, preppy stilen. Den här jackan känns lite som en trenchcoat fast med en tvist! Den ser lite glansig ut på bilden, men det e den inte i verkligheten. Den e lite vattentålig och den har en luva/huva (vad heter det?). Perfekt Göteborgsjacka! Måste titta in där på lunchen imorgon igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0