Vårtecken del 2.


Ser ni hur vissa av löven nästan lyser upp av solen?! Så fint.


Syrenen på innergården visar goda tecken på att snart stå i full blom. Det är välkommet ska jag säga.

Idag har jag varit ute mest hela dagen och njutit av den fantastiska solen. I förmiddags packade jag med en stor termos med kaffe och mötte upp min bror för en promenad i Slottsskogen. Där satt vi och filosoferade i en timme eller så, sedan skulle bror på jobb. Var hemma en stund innan jag bestämde mig för att jag måste ut och promenera lite mer. Fantastiska sol, som jag har saknat dig.

Kommentarer
Postat av: Astrid

Det ser helt underbart ut! Ni är bra mycket före oss med våren :-) Här början marken nu först vara bar, så inga gröna löv ännu... Men härligt är det iaf, o hurra för vårsol, finns ju inget bättre!! kram

2011-04-11 @ 20:27:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0