Ankle boot.

Idag vaknade jag med en igelkott (eller möjligen en sjöborre) i min hals och ett varmt dunkande huvud. Nämen oj vilken trevlig överraskning såhär en onsdag. Bajs. Gick upp ur sängen runt 11 för att hämta lite vatten och vad möts jag av utomhus? Det snöar. Bajs. Sedan börjar en påminnelse på min mobil surra "Lämna tillbaka biblioteksbok". Jag har en kursbok jag glömt att lämna tillbaka. Man får straffavgift 10 kronor per dag och jag skulle ha lämnat tillbaka den redan i måndags. Bajs. Testade ett par ursnygga ankle boots med kilklack på Din sko igår. Dom kostar 700 kronor och jag vill mer än gärna lägga vantarna på dem. Synd då att jag känner att min ekonomi inte tillåter ett sådant köp. Bajs.

Någon som haft en roligare dag än jag so far?

Här har ni skon iaf (den e snyggare i verkligheten)


Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh men stackare! Jävla vinter, får man en förkylning blir man ju aldrig av med den! Själv är jag nog på G att bli dålig. Fryser å är trött hela tiden!



SKON var supersnygg!!

2011-02-16 @ 15:49:57
URL: http://redishfox.blogg.se/
Postat av: Ida

Stackare! Är också hemma sjuk igen.. idag är febern tack och lov nere på 38 garder mot 39 i går! Blir ju aldrig frisk och vill börja att träna och inte sitta hemma! Krya på dig! Kram kram

2011-02-16 @ 16:04:26
Postat av: Elinor

Oh shit en minut är ju skitbra! haha! Jag klarade 46 igår, jag hoppas på en minut idag, men det är kanske lite väl optimistiskt. Vi får se! :)



Nu blir det lite middag, maken kom hem sent!

2011-02-16 @ 19:20:20
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0