Imorgon är det första mars!

Idag har varit en dag då jag aldrig riktigt piggnat till. Vaknade och kände mig som ett vrak. Känslan har suttit i hela dagen. Jag har pluggat, gjort middag, slöat, tränat en stund här hemma... Men jag känner mig fortfarande som ett vrak. Inte bra. Det kanske beror på att jag glömde att ta mina omega3-kapslar förra veckan? (skojar bara) ELLER så kanske det beror på att min kropp reagerar på den här dumma ihållande vintern, vad vet jag. Lite solljus och värmde hade inte skadat. Tänker inte nämna det vid ord, den där årstiden som jag längtar efter så mycket, men ni vet alla vad jag menar...

Är för övrigt nöjd över mig själv som tog tag i mig själv och tränade en stund här hemma, trots min trötthet. Heja mig!

Jag hoppas och tror att jag kommer att känna mig som en ny människa imorgon. Lite sömn och en ny månad tror jag gör susen. Imorgon välkomnar vi första mars!

Kommentarer
Postat av: Elinor- Matildas mamma

Hejja hejja hejja! Pepp, pepp pepp! Åh jag håller med dig, tröttheten vill inte släppa taget om kroppen nu... NU är det nooog med mörker å snööö å kyla! Ut me vintern in med våren! Försökte trotsa kylan idag å hade bara min gose-jack-tröja, men det var för kallt... :( fuck....



2011-02-28 @ 23:25:13
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0