Söndag.

Jag måste verkligen sluta äta godis och chips och börja röra mig i stället. Hur ska det annars gå i sommar? Ska jag stå i vassen medan alla andra solar och badar? Nej just det, inte så roligt. Dags att ta tag i det här. Nu.

Från och med imorgon skall jag inte äta godis på vardagar. På helgerna får jag på välja en dag då jag äter godis eller chips, inte både och. Jag ska börja skriva in träningspass i kalendern, träningspass som jag måste följa.

Hur ska detta gå? Vi får väl se. Idag blir det powerwalk i Slottsskogen.

Idag fyller min fina pappa 55 år! Grattis på födelsedagen pappa, ha en toppenfin dag!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Hehe, a la lauantaipussi ;) Det är bara att planera in 2-3 träningspass/vecka och kämpa nâgra veckor. Sedan har man vant sig så mycket vid det att onsdagen löppass är helt självklar för en! Lycka till!

2011-02-06 @ 13:48:05
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Postat av: cammie

måste oxå sluta med godiset, men sitter ändå hä o moffar chips nu. har ingen självkontroll. gaah =)

2011-02-07 @ 20:25:53
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0