The sunny side.

I väntan på våren gjorde jag ett litet inköp idag. Jag vet... Nu tänker ni kanske "Maj gaaad vad hon orkar tjata på om den där våren då...!", men nu är det så kära vänner. Våren måste komma hit snart. Annars tänker jag krypa ner i ett gryte och stanna där tills det är sommar.


Randigt, love it. Kan aldrig ha för många randiga plagg.


"Lärarlappar" kallade Henrik dessa för... Hmpf. Förstår inte vad han snackar om...
Tröjan införskaffades på Lindex, 299 kr, för den som undrar.

Nu måste jag återgå till Solsidan. Sjukt rolig serie att se på, men ack så pinsam.

Tjing tjong!

Kommentarer
Postat av: Ida

Skitsnygg! Älskar min kavaj med lappar på :-)

2011-03-09 @ 20:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0