D-day.

Imorgon har vi opponering av vår uppsats. Halleluja knäckebröd vad skönt säger jag bara. Inte för att jag ser fram emot det här evenemanget speciellt mycket, men tanken på att ha det undanstökat gör min nästintill lyrisk. Kl. 09.00 drar vi igång och här sitter jag (klockan är i skrivande stund 00:10). Det är inte överdrivet sent kanske, men för mig som inte brukar sitta uppe såhär länge, känner jag mig lite virrig. Och trött. Fast samtidigt inte.

Nervös inför morgondagen? Oh, yes.
Går kroppen på högvarv och har hjärnan slutat fungera normalt för länge sedan? Svar: Ja.
Gå och lägg dig människa??? Jag ska! Jag ska bara först...

Heja på mig och Viktoria imorgon om ni känner att ni inte har något annat för er. Tack och godnatt!


Kommentarer
Postat av: Panini

2011-01-13 @ 07:02:59
URL: http://mrs-panini.blogspot.co
Postat av: Panini

Det kommer gå skitbra för er!



Shred them to pieces, moahahaha!

2011-01-13 @ 07:04:47
URL: http://mrs-panini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0