Elvis luftar sina åsikter.

I vad som verkar vara rent ursinne, har Elvis åter igen luftat sina åsikter. Det bästa med Elvis är att han uttrycker sina åsikter väldigt tydligt, det går inte att missa.

Detta hittade jag på golvet när jag gick upp i morse.



Elvis gillar inte den svenska kungafamiljens män. Både Carl Philip och prins Daniel har fått sig en omgång. Jag hoppas innerligt att Säpo håller sig borta, det var faktiskt katten, inte jag!

OBS! OBS! OBS! Jag har inte köpt tidningen. Henriks mamma förser mig med denna lektyr. De dyker upp i en påse, tillsammans med Ica-kuriren. Om jag bläddrar i dem? Självklart. Ni anar inte vad som händer bakom kulisserna i kungafamiljen liksom...

Kommentarer
Postat av: tessan prinsessan

Elvis är inte välkommen till mig längre. Våra åsikter

går starkt isär.....

2011-01-12 @ 18:30:32
Postat av: Daniela

Tessan, jag misstänkte detta... Han e inte klok, Elvis.

2011-01-12 @ 21:35:09
URL: http://missminttu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0