Gott nytt år!

Må hända att jag är en liten aning sen med att hälsa ett gott nytt år... Med tanke på att det är den 7 idag. Men sa Sven, så kan det gå. Jag har haft tankarna på annat håll, har inte brytt mig om bloggen överhuvudtaget. Tankarna på annat håll = jag och V har skrivit exemensarbete.

Igår kväll skickade vi äntligen in det. Väldigt skönt! Samtidigt som det är typ hur mycket kvar som helst, dvs. opponeringar o kompletteringar o allt vad det innebär. Den här helgen skall jag inte ägna åt plugg iaf, måset vila hjärnan ett litet tag.

Jag har funderat lite på vad jag hoppas på att det här året ska bära med sig för mig...

Här är några grejer jag absolut vill ha med under 2011










Här kommer min önskedröm á 2011





Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh men vad jobbigt det blev nu!! Den är ju jättelik en giraff!! Men den har inga sånna där horn...



Du det där resmålet skulle jag också kunna tänka mig! Hoppas att det går bra med er uppsats å att det inte blir för mycket att komplettera! Stor kram!

2011-01-07 @ 16:55:15
URL: http://redishfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0