Måndag den sista januari tvåtusenelva.

Det här bloggandet går verkligen upp och ner. Vissa stunder tycker jag det är väldigt roligt, men de allra flesta stunderna tycker jag att det är roligare att läsa andras bloggar. Jag tror inte att jag är riktigt tillräckligt intresserad av det här för att det skall kunna bli bra. Jag borde egentligen lägga ner helt... Men ni vet dom där få stunderna när jag verkligen vill skriva något, visa någon bild eller så, då kan det ju vara bra att ha? Det här med att locka massa läsare och så, det har jag ju aldrig haft som mål, så egentligen spelar det ju ingen roll. Bloggen är för min skull och då spelar det ju faktiskt inte någon roll om jag skriver eller inte skriver. Den får ligga kvar så länge, men vänta er inte massa inlägg.

Har ni för övrigt tänkt på att det idag är sista januari? Det har redan gått en månad av det här året. Jag har sagt det så många gånger förut, men säger det igen. Järnspikar vad tiden går fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0