Morgonstund.

Jag vaknade 07.54 av att jag hade världens sendrag i mitt högra ben. En ganska olustig känsla, sendrag är ju onödigt kan man tycka. Att vakna innan klockan åtta första semesterdagen kändes ju också sådär. En stund iaf. För när jag väl satte mig i soffan med mitt kaffe, tidningen och Nyhetsmorgon i bakgrunden kändes det trots allt väldigt skönt.

Solen tittade fram lite snabbt för en stund sedan, men nu har molnen tagit över. Jag hade ju beställt sol, men what to do. Semester har jag ju ändå. Trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Elinor

Åh jag hatar när man vaknar på morgonen tidigt även fast man får sovmorgon! Jag får sovmorgon varannan dag nu, å vad händer dÅ? JO jag vaknar 7.30. Jättepigg! Riktigt surt.... När Robert har sovmorgon kan han sova till 9-10 utan problem! Jag vaknar 7.30 å saknar Matilda... dum man är! Synd att man är kvinna, jag tror faktiskt att det har med saken å göra. Jag skyller allt på männen ;) haha!



Grattis till din examen förresten! Måste kännas underbart!

2011-07-19 @ 09:31:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0