Nightzilla.

Natten till måndag kunde jag inte sova. Sömntotalen landade väl på si sådär 3 timmar. Pigg och glad på måndag? Nej, skulle inte tro det va. Jag var inte otrevlig eller så, men inte på världens bästa humör. Igår kväll tog det ett tag innan jag somnade, men jag somnade iaf. Framsteg från förra natten. Nu kommer vi till när jag plötsligt förvandlades till ett hysteriskt nattmonster...

Klockan var runt halv ett när jag vaknade av något som lät som en trumpet som sett sina bästa dagar.*BRÖÖÖÖÖÖL* Jag lyfter på min sovmask (ja, jag sover med mask över ögonen för att ha det så mörkt som möjligt) och ser Henrik komma ut ur badrummet. Han lägger sig i sängen och får världens host/snarkattack. Jag kan inte sova när någon hostar/snarkar/snörvlar. Nu kanske ni tänker "hmm, man kan ju inte hjälpa att man hostar/snörvlar...", men då kan jag ju informera er om att Mr Snörvel har varit förkyld de senaste veckorna men bestämde sig ändå för att simma i havet igår. Man simmar inte när man inte är frisk, då blir det ju värre. Iaf, Henrik fortsätter hosta/snarka/snörvla och ju mer han låter desto mer börjar det pysa ur mina öron. På två sekunder förvandlas jag sedan till ett monster. Ett hemskt monster. Ungefär såhär lät det:

Nightzilla: "DU KAN JU FAKTISKT STÄNGA TILL DÖRREN NÄR DU SNYTER DIN JÄ*VLA NÄSA!"

H: "Ja men jag gjorde ju det..."

Nightzilla: "DET GJORDE DU IIIIIINTE...!!!"

H: *viskar* "nähäh..."

Nightzilla: "OCH VARFÖR I HEL*ETE VAR DU TVUNGEN ATT SIMMA, NU HOSTAR DU JU SOM EN ID*OT IGEN! DU VISAR INGEN HÄNSYN OCH JAG KUNDE JU INTE SOVA FÖRRA NATTEN... AAAAAARGHHHHH..... ÅÅHHHH..... SLUTA HOSTA OCH SNÖRVLA OCH SNARKA.... DU FÅR F*N SOVA PÅ SOFFAN. NUUUUU!"

H: "....???.... okej..."

Han tog snällt sitt täcke och kudde under armen och gick till soffan medan jag härjade klart. I morse gissar jag att Henrik smög omkring på sina små tår för att inte väcka den hysteriska flickvännen.

Ni förstår ju själva att jag var tvungen att vackert be om ursäkt för mitt utbrott. Maj gaad liksom, hur hemsk får man bli på en skala? Henrik som jobbar sent idag ska bli bjuden på önskemiddag när han kommer hem ikväll. Jag kan tänka mig att massera hans fötter, svalka honom med ett palmblad och mata vindruvor åt honom om han skulle vilja det. Heh.

Kommentarer
Postat av: Panini

Vad du dock inte visste var att detta var Henriks plan från första början.



Simma i havet = bli hostigare = danne kommer få utbrott = kommer bli behandlad som en kung



DON'T FALL FOR HIS DIRTY TRICKS :D hihihi

2011-07-13 @ 09:19:13
URL: http://mrs-panini.blogspot.com
Postat av: Astrid

Heh! :) Åååh, vad jag känner igen mig! Det var härligt att se dig i lördags, så himla roligt!! Ha en toppen semester o njut av sommaren!

2011-07-13 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0