Istiden.

Hur skönt är det inte att ligga hemma i soffan en fredag kväll och se på animerad film? Vilken film undrar ni? Ingen mindre än Ice age 2. Jag tycker det är fantastiskt att en film kan få mig att skratta högt gång efter gång efter gång. Det finns inte många filmer där ute som gör det. Pungråttorna är dom bästa, haha. Dum och dummare.

Idag kära vänner kändes det som att våren är på ingång. Det var rått från och till, men när solen tittade fram på eftermiddagen då kändes det i hela kroppen att det snart snart snart är vår. Så himla fint så jag nästan blir tårögd. Jag är inte gjord för kyla förstår ni.

HAHAHA, Sid är ju också sjukt rolig. I filmen alltså. Från en sak till en annan sådär. Trött som en gnu är jag, som ni kanske märker. Hej på er så länge, nu ska jag fortsätta glo på film.


Hur söta är inte dom här då? (bildkälla är google)


Eller den här filuren? Sötast!

Kommentarer
Postat av: Annina

Madagascar ftw! Good times! :) hehe

2011-03-04 @ 22:49:04
URL: http://anninae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0