Någonting hände?

Jag var och tränade idag. Jag vill inte gärna göra det, men jag måste erkänna att det kändes himla bra idag! Vad är det du säger människa? Menar du att du tyckte det var trevligt att träna? Håll i er nu, ja det tyckte jag. Jag började med lite armar och ben, men övergav det för löpbandet. Jag har aldrig någonsin varit typen som joggar. Aldrig. Idag körde jag lite intervaller. Powerwalk, jogging och sen lugnt. Så höll jag på i en halv timme, sedan kände jag att min ansikte började närma sig en onormalt burgundy röd färg. Illavarslande alltså. Men det var skönt. Måste testa det snart igen!

Kommentarer
Postat av: Lotte

Grattis! ;)

2011-03-18 @ 20:42:01
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Postat av: Josephine

ah, jag väntar också på att få börja motionera..men måste vänta ännu lite förrän jag far ti gympan så kroppen hinner läka ordentligt efter förlossningen..

2011-03-19 @ 16:21:06
URL: http://mumintrolletjosephine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0