När jag fick error i min hjärna.

För övrigt så kunde jag inte somna om i morse efter att han den där sambon gått i morse. Detta resulterade i något som fick mig att skratta högt åt mig själv när jag väl låg där. På golvet det vill säga. Där jag tränade pilates. Klockan var kvart över sex. 06:15 på morgonen alltså.

Elvis satte sig en bit bort, blev väldigt reserverad och olustig över situationen ett tag. Han följde mina ben när jag gjorde osmidiga åttor i luften (alltså, jag sprattlade med benen i luften och försökte göra en rörelse som påminde om en åtta) och mjauade som en tok. Sedan kom han och satte sig på min mage och tittade mig i ögonen. Hans min sade allt. Typ: "Vad fan sysslar du med?"

Det kändes som syntax error i skallen. Men jag tränade iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0