Nyklippt, solig vårdag och Backstreet Boys i öronen.


Idag hämtade jag ut den här söta, lilla saken. Den är himlans fin.


Se så liten! Och så rosa.


Jag beställde ett genomskinligt (typ) slemmigt skal till den. Inte riktigt lika fint. Men det känns bra att lyssna på Bruno Mars i den iaf, det är viktigt. Fast just nu spelas Backstreet Boys.


Så här glad kan man bli då! Frissan fixade himla fina Hollywood-lockar när jag var där idag. Det syns inte så bra just här, men jag kände mig fabulous när jag gick runt bland folk.


Hej hej! Over and out.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åja, visst är du fin i håret! =) Vet inte om ja ska tro att håret blir tunt när man är äldre om det inte blir klippt när man är liten dock :P

2011-03-29 @ 22:22:15
URL: http://mamamill.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0