Samtalet.

Jag sitter och laddar för att ringa ett viktigt samtal. Detta är ett samtal som kan vara det nästa stora steget i mitt liv. Jag borde kanske inte vara det, men jag är så himla nervös. Jag skulle ha ringt förra veckan, men jag kom inte så långt... Än så länge handlar det bara om ett samtal, så jag fattar inte varför jag sitter här och stressar upp mig för det. När jag väl har ringt mitt samtal kommer det att kännas så himla skönt. Jag har gett mig själv ett ulimatum... Om senast 8 minuter ska jag ha greppat telefonen och ringt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem skall du ringa?

2011-03-07 @ 11:52:09
Postat av: Daniela

jag ringde en person angående lärarjobb

2011-03-07 @ 18:48:27
URL: http://missminttu.blogg.se/
Postat av: Ida

Men det sa du inte igår, hur gick samtalet? Kram

2011-03-09 @ 20:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0