Snöstorm och tulpaner.

Igår var det både kvinnodagen och fastlagstisdag (=fettisdagen). När jag kom hem från jobbet igår kväll mötte min sambo mig med massa fina tulpaner! Så himla fint, jag älskar tulpaner. Jag bidrog med vaniljsemlor (vaniljkräm i stället för mandelmassa, muuums), så vi hade en win-win situation här hemma.

Det var sol hela dagen igår, vårigt och härligt. Idag när jag tittar ut är det snöstorm. Det är nu jag vill krypa ner i en håla och stanna där tills någon informerar mig om att det är både soligt och varmt utomhus. VARFÖR måste det snöa nu? Helvetes jävla skit vad trött jag blir.

Lite tulpaner för att pigga upp i snön (!!)


En bukett röda...


Och två buketter rosa!


Kommentarer
Postat av: Panini

solen är bara en lögn! Jag tror inte på att det var sooooool! Lögnlögnlögnlögn!

2011-03-09 @ 10:36:48
URL: http://mrs-panini.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0