Tomaten.

Hur kommer det sig att folk inte svettas och blir röda i ansiktet när dom tränar? Jag vlir hysterisk. Det är påriktigt, i all största ärlighet, ENDAST jag som svettas och blir tomatröd i ansiktet. Jag blir så hysteriskt varm och röd i ansiktet så det är pinsamt. Och jag blir inte jämnröd, jag blir flammig (för er som känner Mr. Tovesson, tänk er färgen han får i ansiktet när han dricker alkohol innan det går över till lila... så ser jag ut!)! Varför blir ingen annan röd i ansiktet? Jag kollade på dom andra som gick eller sprang på löpbandet samtidigt som jag idag... Ett par stycken var lite FUKTIGA i pannan, men de flesta såg helt oberörda ut. Ååååååååååh... Snacka om att man känner sig tjock o vidrig då. Blääääääääh blääääh bläääh.

Och en sak till. Varför känner man sig så trött o seg i kroppen efter träning? Jag vill känna mig pigg och stark! Bajsträning, jag vill bara vara naturligt slank och fast i kroppen. Bläh.


Kommentarer
Postat av: Lotte

Nå, det är säkert bara du själv som märker det! Jag tycker att det är något märkligt med folk som INTE svettas under träningen!! ;)

2011-03-01 @ 17:40:12
URL: http://kunterbunt.blogg.se/
Postat av: Annina

Hmm, jag är ju inte expert på träning precis men jag blir ofta slö av gymträning, alltså styrketräning, löpband och annat tråk. MEN gruppträningar med mycket tempo gör mig superpigg i flera timmar efteråt! Jag skojar inte, igår när jag kom hem kunde jag ha tränat 1 timme till!



Ja, alltså. Mitt tips är alltås gruppträningar. hehe

all kärlek till min Danne.

P.S Ingen bryr sig om att du blir röd i ansiktet. Lovar. D.S.

2011-03-01 @ 20:13:03
URL: http://anninae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0