Både blä och jihoo!

Ni vet den där jobbiga känslan när man går runt och mår lite illa hela tiden, fast inte så illa att man vill spy och inte så illa att man bara kan ligga ner? Så har jag mått sedan igår kväll då jag gick och lade mig. I morse kunde jag inte för allt i världen få i mig min frukost, inte ens kaffet ville jag ha (ni som känner mig vet att om morgonkaffet inte smakar, då är allt inte riktigt som det ska vara...). Nu går jag runt och är väldigt rastlös för att jag mår liiiite illa hela tiden. Jag vill äta men jag vet inte om jag vågar.

Huu, detta är riktigt vidrigt.

Dagen började med snö idag. Igen. Hade jag börjat kräkas (snälla snälla låt mig slippa) så hade jag gått ut och kräkts på snön. Påriktigt.

Men guuuuud, kanske ni tänker nu, du skriver ju bara om negativa saker hela tiden. Det kan hända... Men här kommer en positiv nyhet. Idag kommer min bror hit! Och inte bara det, han flyttar hit! Han ska minsann jobba som kock på Trädgårn och det är ju fantastiskt!  Det är den klart bästa nyheten på länge. Två av fem här. Kanske kan vi snart få hit hela familjen? :)

Nu ska jag äta glass, jag tror att det botar illamående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0