5.5.2011

Igår kväll, när kvällen började gå mot natten, bestämde sig Elvis för att få ett riktigt (håll i er nu) nu ska jag minsann springa och hoppa runt som kossorna släpps ut på grönbete-fnatt. Det var rally i typ en halv timme. Jag hade svårt att somna redan innan, gissa om jag fick sömn när yrvädret sladdade runt på golven? Nej, det fick jag inte. Jag vet inte exakt när jag somnade eftersom jag inte har någon inbyggd klocka in min mask jag har över ögonen (masken har jag för att det ska vara bäckmörkt, minsta lilla ljusstråle och jag kan inte sova). Strax innan klockan 5 i morse bestämde sig Elvis för att det var dags för lilla matte att vakna. 4-5 timmars sömn är lagom om ni frågar Elvis.

Hur glad var jag på en skala 1-10 (där ett är inte det allra lilla minsta glad) när han började gnaga på min arm i morse? Hmm, skulle gissa på ca -287.

Nu ska jag cykla till jobbet, det är bara 12 grader ute vilket betyder att jag kommer att frysa. Skitkorv. Den här dagen har väl inte börjat så bra, men jag hoppas att den blir bättre.

Heppåer.

Kommentarer
Postat av: Lotte

Husdjur är ändå inte alltid så söta ;)

2011-05-05 @ 11:40:03
URL: http://kunterbunt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0