Det slog mig precis.

Jag har gått runt och känt mig hängig och trött och har haft konstant ont i huvudet sedan i måndags. Mer än vanligt alltså, utöver min pollentrötthet och allt det där. Jag har undrat varför, inte kunnat sätta fingret på varför och trott att jag kanske ska bli sjuk? Sedan i måndags har jag inte ätit vare sig godis, bullar, kakor, druckit läsk eller förtärt några andra sötsaker... Sockerberoendet som pratar. HELLLOOOOOOOU DANIELAAAAAA, DITT SOCKERBEROENDE SOM PRATAAAAAAR!! VARFÖR GÖDER DU MIG INTE? JAG KOMMER ATT PINA DIG MED HUVUDVÄRK TILLS DU GER MIG SOCKER! HALLÅ HALLÅ HALLÅ!!!

Jisses så illa. Hoppas att det blir bättre snart. För godiset och kakorna ska vi hålla oss ifrån ett tag, både jag och min kära sambo.

Måste väl äta en frukt eller något... Lura sockerberoendet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0